X

      PuppySpot Reviews

      PuppySpot serves you best by putting the health and well-being of your puppy first.
      Don't take our word for it, here's what real customers have to say about PuppySpot.

      4.6 / 5
      Based on 9,190 verified reviews

      9,190 Reviews

      • 5 Stars
        7,182
      • 4 Stars
        1,059
      • 3 Stars
        420
      • 2 Stars
        214
      • 1 Star
        315
      08/05/2019
      Steven V.
      Pennsylvania | Breed: Goldendoodle

      Our Puppy Spot experience

      After spending months trying to find a specific Golden Doodle puppy with no luck, and long waiting lists...it was Puppy Spot to the rescue. We found a selection of over 10 to choose from, and found our little bundle of happiness in less than 30 minutes. From the original "live" conversation with a puppy specialist, to our assign puppy concierge (Maria), it was a positive experience overall. A special recommendation to the breeder we used from a little town outside of Fort Wayne In. Highly impressed with them, and still communicate and send pictures back and forth. The breeder is superior, and we have friends and family wanting to get information on Puppy Spot and the breeder. You will read some reviews complaining of communication after the sale. I can tell you to move ahead with your puppy purchase with no worries. A++ all the way!

      08/04/2019
      Judy B.
      Massachusetts | Breed: Aussiedoodle

      Our puppy

      Puppy Spot was very helpful and patient with us in helping us choose our puppy.They kept us informed throughout the whole process until our puppy arrived, we cannot thank them enough for all they're help. Our puppy arrived healthy and happy and we couldn't be happier.Thank you, the Bettencourts

      08/04/2019
      John S.
      California | Breed: Poodle

      Linda was very helpful throughout

      Linda was very helpful throughout the whole process. She answered all of my questions concerning my new puppy and gave me a good background for the puppy.

      08/04/2019
      Samantha K.
      Florida | Breed: Siberian Husky

      New puppy

      They were great! Very good at informing me and my girlfriend with all updates.

      08/04/2019
      KATHLEEN K.
      Nevada | Breed: Bernedoodle

      Parts of the process of adoption were uncomfortable

      I am very content & happy with my Bernadoodle puppy NOW that he finally ARRIVED. I found the process extremely uncomfortable for me to purchase a puppy online with a minimum of conversation with Puppy Spot during the extended process of awaiting & acquiring a safe airline shipping date. I was told the animal cargo area was climate controlled and pressurized for their safety. Why 2 scheduled shipping dates July 11, 2019 and July 15th, 2019 were canceled is NOT CLEAR YET! July 30, 2019 Reno, Nv arrival location was 94 degrees was when RUFUS finally arrived. I'm extremely glad he's here healthy & Ok but I do require an explanation. I also arranged for 2 confirmed conference calls during this wait due to the postponement of his shipping dates, with his breeder & Puppy Spot coordinator Michelle Hadley that did not happen!!! Why?

      PuppySpot Customer Advocate

      Kathleen - We strive to provide our community with a positive experience and we are disappointed to learn that may not have been the case with you. We understand your frustration from your puppy's travel delay but, just as with humans, puppies’ flights can be delayed for a variety of different reasons, like weather conditions, as was the case with your puppy. Although we want our puppies to get to their "furever" homes as quickly as possible, we always have their best interest and well-being in mind to ensure a safe and healthy delivery of your puppy. Your feedback is very important to us and a member of our dedicated team will be in touch with you shortly to learn more about your experience and where we may have failed to meet your expectations. We look forward to speaking with you soon.

      08/04/2019
      Linda R.
      Nevada | Breed: German Shepherd Dog

      Brojah (Darcie)

      Brojah was a great experience from first seeing her online to picking her up.

      08/04/2019
      Jan K.
      Colorado | Breed: Bichonpoo

      Experience with puppy spot

      Your communication does not filter through your entire organization. At every step except selecting the puppy there was a problem. Right now I have sent in my examination from our vet and you keep requesting me to send it in. I have not received my owners certificate as of today. There was no communication with the breeder on any history of the puppy. When you call the puppy spot number, you cannot speak with a person. It’s all done by text. You need more direct communication.

      PuppySpot Customer Advocate

      Jan - Thanks for your candid feedback, without it we wouldn’t be able to improve and do our very best for our puppies and puppy parents. Your feedback is important to us and a member of our team has been trying to connect with you to learn more and see how we can help. We hope to speak with you very soon.

      08/04/2019
      Karen B.
      Connecticut | Breed: Havanese

      Puppy manager managed nothing

      Although my initial experience with Christian by far exceeded my hopes, my puppy manager Ahriel was completely ineffective. She responded to requests inappropriately. For example I asked for updated pictures of the puppy. She sent me the same photos of the parents I had seen already. Also, Christian had phoned to tell me that if we knew what we were naming the puppy, the breeder would start calling him that. He noted the account. Ahriel never bothered to read the notations and continued calling the puppy by his marketing name. When I asked her ab it after her follow up call she said oh yes there it is. She was not only unhelpful but also had an air of disinterest about her. Where Christian clearly cared about placing puppies in loving homes and is obviously a dog lover himself, Speaking with Ahriel felt more like speaking with customer service at my car insurance agency. My puppy’s breeder, Cathy, is amazing. Beau arrived timid, but clean and with evidence of training. I was pleasantly surprised to find him 100% housetrained, and I live in a second floor apartment! He is everything she described and is learning new things everyday! I know he is an excellent addition to my little family! He is gaining confidence everyday and his true colors are surfacing. He is such a fun and sweet little guy! Please review Ahriel’s work. Everything else was outstanding. Having the most contact with her, though, impacted what would have been a five star rating. Thank. You for my sweet Beau. He is a love!

      PuppySpot Customer Advocate

      Karen - We appreciate your feedback. We are truly disappointed to learn that you had such a negative experience with one of our PuppySpot employees. We assure you that all PuppySpot employees are passionate dog-committed dog-lovers and never saw PuppySpot puppies as “products”. It is with great confidence that your experience did not reflect the core values of our employees and our mission to place healthy puppies into happy homes. That said, we want to make sure that you and our other prospective puppy parents could be happy too and receive the tailored customer service that we strive to provide. As soon as we received your feedback, we reviewed our records and required all related team members to attend mandatory re-training in an effort to understand where we may have failed to meet your expectations so as to better serve our community. Despite your frustrations to date, we will continue to be here for whenever you need us.

      08/04/2019
      Marilyn V.
      California | Breed: Goldendoodle

      Easy & smooth process

      My experience with PuppySpot was an amazing and easy process. My Goldendoodle is such a beautiful, happy & healthy puppy. Thank you PuppySpot

      08/03/2019
      Kathleen G.
      California | Breed: Labrador Retriever

      Amazing!!!

      From the first call to Puppyspot regarding my new puppy Laney (now named Ryder) it was top notch first class. They were so nice on that first call, and even waited for me the next morning to make a very important decision since my husband was not in town. I needed to talk to him first. Jordan was amazing. He knew how much I wanted Ryder so he allowed me to call back in the morning and take care of the payment in full at that time once I confirmed it was a go with my husband. From then on it was awesome!! The app was magical. I could look at her everyday and get updates on her as well as the travel plans. One little thing I wish they did was to add more photos or videos during those two weeks I waited. Other than that it was a Great experience. She arrived and was in beautiful condition, and so happy!! She is an amazing puppy, and I can tell she was very well taken care of. Thank you PuppySpot! We absolutely love our new family member. Kathleen Gwaltney Mckeen

      08/03/2019
      Gene F.
      Pennsylvania | Breed: Cavalier King Charles Spaniel

      Thank you very much!

      We really enjoyed working with Puppy Spot! They were very honest and helpful with the whole process of adoption!

      08/03/2019
      John H.

      Home Run!

      Everything was perfect. I did the Platinum package for delivery of my puppy, it was the best. I was sent pictures of my baby all day during travel. Everyone was so helpful. Thank you PuppySpot.

      08/03/2019
      Richard B.
      Connecticut | Breed: English Springer Spaniel

      The associates I dealt with

      The associates I dealt with from PuppySpot were excellent. They were professional and followed up in a prompt manner.

      08/03/2019
      Daniel M.
      Georgia | Breed: Bernedoodle

      puppy purchase

      We were very pleased with the initial phone call to inquire about the puppy online. She was very helpful and knowledgeable. But we did not have updated pictures. We actually purchased a dog that was 3 weeks older and looked very different. We love the dog but i feel that was a little deceiving. Then it took a long time to connect with a "puppy manager" they didn't seem organized. We drove from GA to IN to get our puppy. The breeder was fantastic. We are very pleased and happy with our dog but the overall puppy spot experience was shaky. We want to talk with real people when we spend this kind of money on a dog. NOT an APP.

      PuppySpot Customer Advocate

      Daniel - Thank you for taking the time to share your feedback. We understand how exciting it is to welcome home a new family furry member and how anxious you must have been for updates on your puppy. As soon as we received your request for new photos of your puppy, a member of our dedicated team was quick to reach out to your puppy’s breeder. Sometimes, our breeders are busy with their little ones and can take a moment to get back to us and we apologize if the turnaround was not as timely as you expected.That said, we never want a puppy parent to feel that we are not providing updated information or photos regarding their pup and we apologize if that was the case at any point of your experience. Although we are confident that your new pup is indeed the one pictured, it is important to us that you too, are positive that you received the exact puppy you requested. A member of our team will be in touch with you shortly to learn more and most importantly see how we can help. Our service extends well beyond the delivery of your new pup and we're committed to being here for you until your concerns have been resolved and throughout your puppy parent journey!

      08/03/2019
      Joni S.
      Colorado | Breed: Yorkshire Terrier

      My new puppy

      I was very pleased with my experience with Puppy Spot. It was a very easy process. They were very helpful and answered all my questions. My puppy arrived as expected and she was very healthy and happy and so very cute.

      08/03/2019
      Shirley S.
      North Carolina | Breed: Poodle

      I'm Loving my puppy from

      I'm Loving my puppy from puppy spot she brings life to our home and the communication was excellent!!

      08/02/2019
      Raffi C.
      New York | Breed: Shorkie

      many

      many

      PuppySpot Customer Advocate

      Raffi - Your feedback is important to us, not only because we take our role seriously and want you to have the best experience possible, but also because it gives us the chance to learn and improve. Unfortunately, a member of our team has been unsuccessful at connecting directly with you to learn more about your experience. We hope to speak with you soon.

      08/02/2019
      Lola A.
      Michigan | Breed: Miniature Schnauzer

      Puppyspot walked me through the

      Puppyspot walked me through the whole process. They were all very nice. Only took a week and everything fell into place like clockwork.The puppy is everything they said she would be..

      08/02/2019
      Stephanie S.
      Rhode Island | Breed: Cockapoo

      All went well except twice

      All went well except twice incorrect travel information which was very stressful. but it all worked out well in the end

      PuppySpot Customer Advocate

      Stephanie - Thank you for your honest feedback. Welcoming home a puppy is such an exciting experience and we’re so sorry for any inconvenience the miscommunication in your puppy’s travel arrangement had caused. We should have and we'll be sure to use your feedback to improve. Logistics aside, we're excited that your puppy arrived happy and healthy and we will continue to be here for you throughout your puppy parent journey.

      08/02/2019
      Courtney B.
      Michigan | Breed: French Bulldog

      So happy with my experience

      I am so happy with my experience. They made getting my new puppy so easy. I would do it again.